ما بی رئـــــال میمیریم.

ما بی رئـــــال میمیریم.

رئال مادرید پرافتخار نرین تیم دنیا موسوم به تیم قــــــرن.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان

برچسب‌ها

آرشیو مطالب

لینکدونی رئال مادرید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 8825
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

مورينيو:هميشه با کاسياس روراست بوده‌ام.

 


 

ژوزه مورينيو در نشست خبري پيش از ديدار با گالاتاسراي در دور رفت مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در خصوص عدم حضور کاسياس در فهرست بازيکنان براي اين ديدار اظهار داشت: کاسياس عالي تمرين مي‌کند. او بايد همين طور ادامه دهد و منتظر فرصت باشد. من هميشه با او روراست بوده‌ام.

به گزارش فارس،وي در پاسخ به تعداد کم گل‌هاي زده رئال گفت: مهم نيست که چه‌ کسي گل مي‌زند و چه کسي نمي‌زند. چنين چيزي بي‌ معنا است. ما 2 شماره 9 داريم و همه مي‌دانند که آنها چه‌قدر بااستعداد هستند و انتظارات زيادي از آنان دارند. هيگواين هر چند گل نزد اما در منچستر عالي بازي کرد.

سرمربي پرتغالي رئال در خصوص تعريف‌هاي شاگردان سابقش از وي ادامه داد: من به فرهنگ چاپلوسي هيچ ارتباطي ندارم و اين بازيکنان هم اينگونه نيستند. خاطرات زيادي با اين 2 بازيکن دارم. آنها همان طور که هميشه اينگونه بوده دوستان من هستند.

وي در خصوص بازي امشب مقابل گالاتاسراي خاطرنشان کرد: اين تيم مربي بزرگي دارد که تجربه مسابقاتي در اين سطح را دارد. او تيمش را براي دفاع، تلاش و کسب نتيجه بزرگ سازمان مي‌دهد. او بازيکنان با تجربه بازي در چندين تيم اروپايي بزرگ و 3 مهاجم (دروگبا، اسنايدر و ييلماز) دارد که نمي‌خواهم نظري درباره آنها بدهم.

مورينيو اضافه کرد: بايد با بيشترين انگيزه ممکن بازي کنيم. اين باشگاه و تاريخي را که بايد از آن دفاع کنيم، به خوبي مي‌شناسيم. 9 عنوان قهرماني بسيار زياد است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
فروش بک لینک